انواع کمپرسور در کولرگازی اجنرال 18000

•درکمپرسور کولرگازی 18000 اجنرال از دو مکانیسم مهندسی پیروی شده است. در یک نوع از این مکانیسم از پیستون و میل لنگ استفاده شده است و کولرهای دارای این نوع سیستم به کولرگازی پیستونی شهرت دارند که معمولا از قدرت بالا و سرمادهی خوبی برخوردار هستند. اما نوع دیگری از کمپرسورها برخلاف دیگری از هیچ نوع میل لنگ و پیستونی استفاده نشده است و روتور در حال چرخش (به واسطه فرم خاص) گاز را از مسیر ورودی مکیده و آن را وارد لوله رفت می‌سازد این نوع کمپرسورها را کمپرسورهای دورانی می‌نامند. در کولرگازی 18000 اجنرال از دو پروانه استفاده شده است که عموما هردو بر روی یک محور اصلی سوار شده‌اند. هر دوی این پروانه ها وظیفه شان مکیدن هوای محیط خارج می باشد اما درنهایت با هدایت هوای مکیده شده به مرکز خاصی نوع هوای بیرون آمده از کولرگازی متفاوت بوده بطوریکه یکی سرد و دیگری گرم می باشد که همین امر سبب ایجاد ظرفیت سرمایش و گرمایشی در کولرگازی می باشد.حال هوای گرم در این صورت پدید میاید که یکی از پروانه ها هوای مکیده شده را با کندانسور هدایت میکند که با فعل و انفعالات خاصی هوای گرم مورد نیاز در زمستان را پدید میاورد. پروانه دیگر که در جلوی موتور فن تعبیه شده شده است هوای مکیده شده را به آواپراتور هدایت میکند که در نهایت هوای سرد و خنک به محیط خانه هدایت میشود.

• در کولرهای دو تیکه قسمتهای اصلی تولید کننده هوای سرد بر روی یک قطعه سوار شده اند که شامل کمپرسور و کندانسور می باشند و در جهت جریان هوا عموما نصب میشوند. کولرگازی 18000 اجنرال دارای دستگاه کنترل از راه دور همان ریموت کنترل می‌باشند تا بتوانید تغییرات دمایی یا جهت وزش باد را به میزان دلخواه و از فاصله ی دور انجام دهید. در کولرگازی اجنرال 18000 هوا در جهت ورود به محیط منزل یا محل کار از دریچه مخصوصی که به خروجی هوا معروف است می گذرد. این پنل از یک فیلتر هشت لایه تشکیل شده است که علاوه بر جلوگیری از خروج گردوغبار مانع رشد باکتریها و قارچها در پنل کولرگازی شده و درنهایت هوایی سالم و عاری از هرگونه عامل بیماری به محیط راه پیدا میکند.

منبع:

https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-ogeneral/کولر-گازی-دی-سی-اینورتر-۱۸۰۰۰-اجنرال-۲۰۱۸-مدل-asgs18lfca-با-گرید-a-فروشگاه.html

منابع:


shorturl.at/jIV89

https://bit.ly/2DUSWz5

https://tinyurl.com/szv8yze

https://is.gd/2a0ZkC

https://v.ht/d0v5

http://i3t.ir/iMWxm

http://gg.gg/fz7nf

https://opizo.com/NgokOK

http://bit.do/fjXTM

https://b2n.ir/738777