مشخصات كولرگازي 24000 اجنرال

سيستم بوگير در كولرگازي 24000 اجنرال در كولرگازي 24000 اجنرال فيلترهاي پلاستيكي مخصوص، كربن و ذغال فعال جهت پاكسازي هوا از هر گونه ريزگرد موجود در محيط و همچنين جهت توليد هوايي مطبوع و عاري از هرگونه بوي ناخوشايند موجود در محيط بيرون و داخل خانه تعبيه شده اند.

خوشبختانه در اين كولر گازي 24000 اجنرال جريان هوا در سه حالت كم متوسط و زياد و در چهار جهت پرتاب باد به كمك پره هاي تعبيه شده مخصوص استفاده راحت و كاربردي را نسبت به مدلهاي قديمي براي شما به ارمغان آورده است. عملكرد دوگانه كولرگازي اجنرال 24000 اين كولر گازي اجنرال 24000 با دو ظرفيت سرمايش و گرمايش واقعي طراحي و روانه بازار شده است.

بنابراين شما ميتوانيد از اين سيستم تهويه هوا در زمستان هم بجاي سيستمهاي قديمي و جديد حرارتي استفاده كنيد و رضايت بيشتري را نيز قطعا براي كاربر فراهم ميكند چرا كه در اين سري جديد كولرگازي از موتور قوي و كم مصرف تي 3 بهره برده شده است كه توانايي پرتاب باد گرم و خنك را تا فاصله اي به متراژ 25 متر در جهت هاي مختلف دارد. همچنين لازم به ذكر است كه طراحي هوشمندانه اين موتور سببب شده است كه كولرگازي در حين انجام كار صدايي بسيار پايين و نرمي داشته باشد بطوريكه به هيچ وجه موجب آزردگي و سلب آرامش مصرف كننده نشود. از ديگر مشخصه هاي كولر گازي اجنرال 24000 ميتوان به وجود محافظ و سيستم عيب ياب در آن اشاره كرد.

استانداردهاي جهاني در كولرگازي 24000 اوجنرال استانداردها و نشان هاي معتبر انرژي شركتهاي دولتي تخصصي در زمينه محيط زيست همواره مورد توجه اين شركت معتبر ژاپني بوده و هست. بنابراين در طراحي منحصر به فرد اين كولرگازي سعي شده است بيشترين تطابق را با استانداردهاي جهاني داشته باشد به اين منظور فيلترهاي تهويه هوا و گاز مخصوص تعبيه شده در اين محصول موجب توليد هوايي سالم و سازگار با محيط زيست در نتيجه عملكرد تخصصي كمپرسور شده است.

وجود مشخصه هاي معتبر و محبوب ذكر شده سبب شده كه كولرهاي گازي اين شركت همواره محبوب ترين سيستمهاي تهويه هوا نه تنها در ايران بلكه در كشورهاي اروپايي و آمريكايي باشد.

منبع:

https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-ogeneral/جدید-ترین-کولر-گازی-2018-اجنرال-۲۴۰۰۰-با-برد-دی-سی-اینورتر-و-گاز-r410a-مدل-asgs۲۴lfca-فروشگاه.html